Servicedesk voor al uw vragen

Vragen over onze producten of diensten? Vanaf 1 november staat de servicedesk voor u klaar.

Hiermee hebben we een deskundige vraagbaak voor onze klanten ingericht. Een plek waar u als gebruiker terecht kunt met vragen op het gebied van document- en informatiebeheer en (digitale) archiefopslag.

Om uw vragen snel te behandelen, stroomlijnen wij dit met ingang van 1 november 2016 via de servicedesk. Wij helpen u hier onder andere met vragen over het Archief Portal, waar inmiddels meer dan 300 klanten gebruik van maken. Ook met vragen over Decos-applicaties (zoals JOIN) of RetSoft-applicaties (het digitaal archiefsysteem voor het MKB dat sinds dit jaar via AllBidigit wordt aangeboden) kunt u bij de servicedesk terecht.

Uiteraard kunt u de servicedesk ook inschakelen met algemene vragen op het gebied van document- en informatiebeheer en/of onze dienstverlening.

Bereikbaarheid

De servicedesk is op werkdagen tijdens kantooruren bereikbaar via telefoon: 0475 – 583241 en e-mail: servicedesk@allbidigit.nl. Contactinformatie vindt u ook hier.



Geef een reactie